10 / 10
از 7 کاربر
...

انواع سیستمهای آنتن مرکزی

MATV : Master Antenna Television

این نوع سیستم آنتن مرکزی برای دریافت ، تقویت و توزیع سیگنالهایی که در باندهای UHF , VHF , VLF , FM قرار دارند مورد استفاده قرار میگیرد. با نصب تجهیزات دریافت سیگنال و تقویت آن ، سیگنال های تلویزیونی در این باندها بصورت تقویت شده و بدون هیچگونه نویزی و توسط کابل ها به گیرنده منتقل می شوند.


CATV : Cable  Television

در این نوع سیستم آنتن مرکزی، سیگنالهای تلویزیونی از مرکز تولید و پس از تقویت توسط کابل به گیرنده ها ارسال میشود.


SMATV : Satellite Master Antenna Television

به سیستمهای MATV که قابلیت دریافت، تقویت و توزیع سیگنالهای شبکه های ماهواره ای را داشته باشند را اصطلاحا SMATV  گفته میشود.


CCTV : Closed Circuit Television

در این سیستم آنتن مرکزی، سیگنالهای ویدئویی شامل دوربین یا دوربین مداربسته، دستگاههای پخش CD و تمام تجهیزات پخش صدا و تصویر توسط مدولاتور بر روی کانال های باند های UHF , VHF , VLF , FM که خالی میباشند مدوله شده و توسط میکسرها به روی سیستمهایCATV , SMATV , MATV  افزوده میگردند نتیجه اینکه این تصاویر بر روی کانال های تلویزیونی گیرنده ها قابل دریافت میباشد.

 

بازدیدکنندگان گرامی این سایت توسط شرکت زانوگه برای آشنایی شما دوستان با تجهیزات آنتن مرکزی از قبیل آنتن، آمپلی فایر، اسپلیتر، تپاف و تجهیزات مرتبط با تجهیزات آنتن مرکزی و همچنین آموزش نصب آنتن مرکزی راه اندازی شده است و شما میتوانید با مراجعه به بخشهای مختلف این سایت از مطالب گوناگون آن استفاده نمایید. در کنار ارائه این مطالب شما با مرکز فروش آنتن مرکزی و تجهیزات مرتبط با آن در ارتباط خواهید بود. بسیار خوشحال خواهیم شد تا نظرات خود را در مورد مطالب ارائه شده در این سایت به ما منتقل کنید. با سپاس فراوان

تهیه و تنظیم :


یکتا : تشکر
5 0
خیلی ممنون امیدوارم مطالب بیشتری روی سایتتون بذارین تا برای دانشجوهای این رشته مفید باشه
آرمان : هزینه نصب سیستم آنتن مرکزی برای 204 واحد
1 2
با سلام؛ نصب سیستم آنتن مرکزی برای 204 واحد مسکونی در سه بلوک مجاور هم نیازمند چه مبلغ هزینه می باشد؟
مدیریت : پاسخ
4 0
با سلام - لطفا مشخصات هر بلوک از قبیل تعداد طبقات و تعداد واحدهای هر طبقه را برای ما ایمیل کنید تا پیش فاکتور خدمت شما ارسال شود
حسین : مشورت
1 1
برای یک آپارتمان 5 طبقه تک واحدی چه آنتنی مناسب برای تمام طبقات می باشد
مدیریت : پاسخ
2 0
با سلام - برای یک ساختمان 5 طبقه 5 واحدی میتوانید از یک آمپلی فایر آنتن مرکزیA2021 و یک آنتن یو اچ اف و یک اسپلیتر 6 راه استفاده نمایید. برای خرید این تجهیزات میتوانید با یکی از نمایندگیهای ما تماس بگیرید.
جوادلو : نصب آنتن مرکزی
1 0
با عرض سلام و تشکر از راه اندازی سایت خوبتان برای ساختمان 5 طبقه 3 واحدی (جمعا 15 واحد) در محدوده مهرشهر - کیانمهر چه آنتنی مناسب می باشد. لطفا ممنون میشم اگه همه تجهیزات مورد نیاز ( با قیمت )را برام ارسال کنید همچنین لازم به ذکر است که اکنون آنتن مرکزی در ساختمان نصب شده است اما کیفیت خوبی ندارد و عملا بدون استفاده است.
مدیریت : پاسخ
1 0
با سلام - برای کسب اطلاعات لازم لطفا با بخش فروش 02634497138 و یا با مشاور فنی 09125789691 تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام مشاور فنی پاسخ پرسشهای خود را دریافت کنید.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :